جشنواره پاییزه اسنوا ویژه سال 1400

جشنواره پاییزه اسنوا ویژه سال 1400

جشنواره پاییزه اسنوا سال 1400

جشنواره پاییزه اسنوا

جشنواره پاییزه اسنوا  با نام ( جشنواره پاییز 1400 ) با هدایای نقدی ویژه به‌تازگی و به‌صورت محدود برای خریداران  انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید، لباسشویی خودکار و اجاق‌گاز به اجرا درآمده است.فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک همواره با ارائه طرح‌ها و جشنواره‌های گوناگون، شرایط بسیار مطلوبی را برای مشتریان رقم می‌زند، شرایطی که ضمن خرید یک کالای باکیفیت ملی، برخورداری از جوایز و پاداش‌های مطلوبی را نیز در دارد.

مشتری گرامی انتخاب کلیک:

جشنواره پاییزه اسنوا به رودی آغاز شده و تا مدت محدود ادامه دارد.

کارت تخفیف فقط به خریدارانی تعلق خواهد گرفت که محصولات شامل جشنواره را از ابتدای جشنواره تا پایان زمان جشنواره خرید و نصب نمایند.

نحوه شرکت در جشنواره

فروش ویژه محصولات اسنوا

 

مرحله اول / نصب محصول و بهره‌مندی از مزایای گارانتی

مصرف کننده گرامی به منظور بهره‌مندی از مزایای گارانتی محصول، فقط و فقط با مرکز تماس مشتریان گروه انتخاب از طریق شماره ۸۲۱۰۲ (۰۲۱) و یا ۱۶۹۹ ( بدون پیش شماره از سراسر کشور ) تماس حاصل نموده و درخواست نصب خود را اعلام می نماید.

مرحله دوم / دریافت کارت هدیه تخفیف از نماینده برای خرید بعدی

پس از نصب محصول توسط نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش، به ازای هر محصول درج شده در جدول ذیل، یک عدد کارت تخفیف به مصرف کننده محترم تحویل داده می‌شود. این کارت حاوی یک کد ۶ حرفی به نام کد تخفیف و یک کد خرید اینترنتی دارای پوشش می باشد.

مرحله سوم / فعال‌سازی کارت

پس از دریافت کارت تخفیف به منظور فعال‌سازی آن، شماره سریال ۱۸ رقمی مندرج در کارت گارانتی محصول خود را به همراه کد تخفیف مندرج در کارت تخفیف عیناً مطابق نمونه زیر، به سامانه پیامکی 30003435 ارسال کنید.

(کد تخفیف-شماره سریال ۱۸ رقمی محصول)

به عنوان نمونه:    1R23DF – 922501547852100019

در صورتی که می خواهید از طریق پیامک اطلاعات را ارسال کنید، پیامک درخواست فعال‌سازی حتما باید از همان شماره تلفن همراهی که به مرکز ارتباط با مشتریان اعلام شده است فرستاده شود.

 

این جشنواره  فقط مخصوص محصولات خریداری شده از نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور راه اندازی شده و  فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به عنوان معتبرترین نمایندگی استان البرز آمادگی ارائه خدمات را تا پایان جشنواره دارد

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.Entekhabclick.com مراجعه و یا با شماره تلفن 091024435  , 091024434 تماس حاصل نمایند.