خرید آداپتور کرونوس زن Cronus zen نسل جدیدCronus Zen

مبدل Cronus ZEN نسل جدید آداپتورهای Cronus پس از Cronus Max Plus است.

اتصال کنترلر یک کنسول به یک کنسول دیگر یا کامپیوتر – اتصال موس و کیبورد به کنسول

پشتیبانی از تمامی کنسول ها PS4-Xbox-Nintendo Switch

پشتیبانی از کنترلرهای حرفه ای

پتشیبانی از انواع موس و کیبورد

3,790,000 تومان

مقایسه

آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟

بلیخیر

نقد و بررسی اجمالیCronus zen

خرید آداپتور کرونوس زن Cronus zen نسل جدید

آداپتور کرونوس زن Cronus zen جدیدترین نسل از آداپتورهای Cronus است. این آداپتور به کاربر این امکان را می دهد تا انواع دسته های بازی، موس و کیبوردها و … را به کنسول بازی خود متصل کنند. امکان پشتیبانی از تعداد بسیار بیشتری کنترلر، کیبورد و موس از جمله نقاط قوت این آداپتور نسبت به نسل قبلی خود می باشد. همچنین استفاده از این آداپتور در مقایسه با نسخه قبلی ساده تر بوده و به راحتی می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

 

ویژگیهای آداپتور کرونوس زن Cronus zen

آداپتور کرونوس زن Cronus zen قابلیت پشتیبانی از انواع کنسول های بازی از جمله پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و همینطور نینتندو سوییچ را دارد. اگر جزو گیمرهایی هستید که با استفاده از کامپیوتر گیمینگ به اجرای بازی های ویدیویی می پردازید خوب است بدانید که آداپتور کرونوس زن Cronus zen از ویندوز 10 نیز پشتیبانی می کند. بدین ترتیب شما می توانید کلیه کنترلر های عرضه شده توسط برندهای مختلف از جمله مایکروسافت، سونی و نینتندو را به کنسول بازی و یا پی سی خود متصل کنید.

 

از دیگر مزایای آداپتور کرونوس زن Cronus zen می توان به سازگاری آن با تمامی بازی های روز اشاره کرد. همچنین با استفاده از این آداپتور می توانید برای هر بازی برنامه بنویسید و یا برنامه مورد نظر خود را دانلود کنید. از جمله این برنامه ها می توان به rapid-fire، anti-recoil، aim assist، aim abuse، quickscope، strafe shot، drop shot، fast reload، auto sprint، sniper breath و steady aim و… اشاره کرد.

 

خرید آداپتور کرونوس زن Cronus zen نسل جدید

 

اتصال موس و کیبورد به آداپتور کرونوس زن Cronus zen

یکی از مهمترین دلایل خرید آداپتور کرونوس زن Cronus zen نسل جدید این است که این آداپتور امکان اتصال انواع موس و کیبورد گیمینگ را به کنسول بازی شما فراهم می کند. نکته قابل توجه اینجاست که این اتصال بدون هیچگونه لگ و تاخیر انجام می شود. بنابراین اگر می خواهید دقت و کارایی که با پی سی دارید، در کنسول بازی نیز تجربه کنید، می توانید از این آداپتور استفاده کرده و موس و کیبورد خود را به کنسول بازی متصل کنید.

 

قابلیت پشتیبانی از فرمان بازی

از دیگر قابلیت های آداپتور کرونوس زن Cronus zen نسل جدید می توان به پشتیبانی از فرمان بازی اشاره کرد. این آداپتور قابلیت پشتیبانی از فرمان های بازی زیادی را دارد که از مهمترین آنها می توان به Logitech G25 و Logitech G27 اشاره کرد.

 

سایر ویژگیها:

  • آداپتور کرونوس زن Cronus zen از نرم افزار ZEN Studio پشتیبانی می کند؛
  • بنابراین شما می توانید با دانلود و نصب این برنامه آداپتور را شخصی سازی کنید.
  • برای مثال شما می توانید عملکرد هر دکمه از موس و کیبورد را متناسب با سلیقه خود تغییر داده و در طول بازی استفاده کنید.
  • در این آداپتور یک نمایشگر OLED کوچک تعبیه شده است.
  • امکان اعمال تنظیمات و تغییرات را برای کاربر آسان می کند.
  • Cronus ZEN دارای یک حافظه 32K برای ذخیره ماد ها برنامه های مورد نظر شماست که این میزان حافظه نسبت به نسل قبل تا 8 برابر افزایش داشته است.

برچسب:   

کالاهایی که دیده‌اید