نقد و بررسی میز گیمینگ Eureka مدل Z2

نقد و بررسی میز گیمینگ Eureka مدل Z2

یه زمانی بودکه بازیهای ویدیویی فقط جنبه سرگرمی و وقت گذرونی داشتند اما امروزه یک صنعت مهم و پرقدرت در سراسر جهان محسوب میشه که بخش عمده‌ای از اقتصاد جهان رو به خودش اختصاص داده. برندهای زیادی هستند که در این حوزه دارند فعالیت می کنند؛ از تولید کنسول بازی گرفته تا تجهیزات جانبی مختلف که هرکدوم به نوبه خودشون برای گیمرها مهم هستند. یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی گیم، میز مخصوص بازی هست که هر گیمر و یا استریمری حتما باید داشته باشه. وقتی برای خرید میز گیمینگ اقدام کنید با مدلهای بیشماری روبرو خواهید شد که انتخاب رو براتون مشکل میکنه اما اگر از قبل درباره محصولات برندهای معروف و خوشنام اطلاعات کافی بدست آورده باشید، انتخاب براتون آسونتر خواهد بود. برای همین حاجی اومده تا درباره میز گیمینگ Eureka مدل Z2 یکم باهاتون صحبت کنه پس با من همراه باشید.

طراحی میز گیمینگ Eureka مدل Z2

گیمرها از قرار گرفتن در یک محیط بازی جذاب که با تجهیزات خفن دکور شده باشه لذت میبرن و بنابراین تجربه بهتری از بازیهای موردعلاقشون خواهند داشت. برای همین موقع خرید لوازم جانبی گیم به ظاهرشون خیلی توجه می کنند. میز گیمینگ Eureka مدل Z2 یکی از زیباترین میزهای گیمینگ بازاره که با استفاده از سیستم نورپردازی RGB میتونه حال و هوای محیط بازی شمارو متحول کنه. این میز به رنگ مشکی طراحی شده که با سیستم نورپردازی منحصر به فردی که داره رنگ و لعاب خوبی به خودش میگیره.

پایه های میز به شکل Z طراحی شدند که علاوه بر افزایش مقاومت میز، میتونه ظاهر بهتری در مقایسه با پایه‌های معمولی داشته باشه. این میز جذاب در ابعاد 128 در 78 در 68 سانتی متر طراحی شده و به راحتی در هر فضایی جای میگیره. در اطراف این میز میتونیم شاهید یک نگهدارنده لیوان برای نوشیدنی مورد علاقتون در حین بازی باشیم و یک جایگاه مخصوص برای هدست که یکی از مهمترین تجهیزات برای هر گیمر محسوب میشه.

کیفیت ساخت میز گیمینگ Eureka مدل Z2

از بحث طراحی که بگذریم میرسیم به کیفیت ساخت این میز گیمینگ فوق العاده که قطعا برای هر گیمری حائز اهمیته. در واقع شما نباید کیفیت رو فدای قیمت کنید و موقع خرید حتما مقاومت میز رو بسنجید. میز گیمینگ Eureka مدل Z2 از جنس چوب و فولاد ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی داره. در واقع شما یکبار هزینه می کنید اما سالیان سال امکان استفاده از این میز رو خواهید داشت. همونطور که بالاتر بهتون گفتم،کمپانی یوریکا مانند بسیاری از میزهای گیمینگ دیگر خود، پایه‌های میز گیمینگ Z2 رو هم به شکل Z طراحی که که این موضوع نه تنها در مقاومت هرچه بیشتر میز تاثیرگذاره، بلکه میتونه باثبات بیشتری در فضای مورنظر شما قرار بگیره و هیچگونه حرکتی نکنه. راستی تا یادم نرفته بگم این میز تا 19 کیلوگرم وزن رو میتونه به راحتی تحمل کنه و در برابر هرگونه فشار و ضربه مقاومت بالایی از خودش نشون میده.

نتیجه‌گیری

این روزها که صنعت گیم حسابی پیشرفت کرده، خیلی از افراد هستند که از این طریق کسب درآمد میکنند مثل گیمرها و استریمرها؛ اما این افراد هم مثل هر آدم دیگری نیاز دارند تا برای شغلشون ابزارآلات موردنیاز رو داشته باشند که یکی از اونها میز گیمینگه. میز گیمینگ Eureka مدل Z2 با ویژگیهایی که داره میتونه یکی از گزینه های انتخابی شما هنگام خرید میز گیمینگ باشه. کیفیت ساخت عالی، بدنه مقاوم، طراحی زیبا و فضای کافی از جمله ویژگیهای بارز این محصوله که میتونه نظر هر کاربری رو جلب کنه.