نقد و بررسی میز گیمینگ EUREKA ERGONOMIC مدل Z1S-PRO

نقد و بررسی میز گیمینگ EUREKA ERGONOMIC مدل Z1S-PRO

در طی سالهای اخیر، صنعت بازیهای ویدیویی پیشرفت چشمگیری داشته و همین موضوع باعث شده تا تجهیزات گیمینگ شکل و شمایل متفاوت تری به خودشون بگیرند و اهمیت زیادی داشته باشند. یکی از مهمترین لوازم جانبی که هر گیمر و یا استریمری باید داشته باشه، میز گیمینگه. با خرید میز مخصوص بازی میتونید احتمال پیروزی خودتون رو در مسابقات نفسگیر افزایش بدید و عملکرد بهتری در حین بازی داشته باشید. اما در این بازار که که هزاران برند در سراسر جهان دست به تولید تجهیزات گیم زده‌اند، انتخاب قطعا دشوار خواهد بود. تنها راه‌حل اینه که چند تا برند معتبر رو بشناسید و درمورد محصولاتشون اطلاعات کافی کسب کنید. برای همین حاجی اینجا می خواد براتون میز گیمینگ EUREKA ERGONOMIC مدل Z1S-PRO رو مورد نقد و بررسی قرار بده.

طراحی میز گیمینگ EUREKA ERGONOMIC مدل Z1S-PRO

اولین چیزی که درمورد تجهیزات جانبی گیم میتونه نظر هر گیمری رو جلب کنه، ظاهرش هست. در واقع گیمرها دوست دارند تا محیط بازیشون جذاب باشه، اینجوری لذت بیشتر میبرند و حتی گاها روی عملکردشون هم تاثیر میزاره و کلا فضای هیجان‌انگیزی میشه. درمورد طراحی میز گیمینگ EUREKA ERGONOMIC مدل Z1S-PRO باید بگم که میتونه نظر هر کاربری رو به خودش جلب کنه. این میز مجهز به سیستم نورپردازی RGB با شش رنگ مختلف بر روی میز هست که شکل و شمایل خاصی بهش داده و میتونه باعث جذابیت هرچه بیشتر محیط بازیتون بشه. البته شاید این برند در مقایسه با سایر میز گیمینگ‌هایی که به بازار عرضه کرده، درمورد سیستم نورپردازی این میز یکم کم‌کاری کرده باشه اما بازم نسبت به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که داره بنظرم عالیه.

طراحی پایه‌‌های این میز به شکل Z هست که نه تنها بر مقاومت بیشتر میز تاثیر داره، بلکه ظاهر خاصی بهش داده که میتونه یکی از عوامل زیباییش باشه. برند یوریکا در طراحی و ساخت این میز، چند جایگاه مخصوص به منظور قرار دادن لیوان نوشیدنی شما گیمرها، هدست که از جونتون براتون عزیزتره، دسته بازی که اصلا اهرم اصلی هر گیمره و یک ماوس پد بزرگ برای ماوس و کیبورد شما عزیزان در نظر گرفته.

ویژگیها و کیفیت ساخت میز گیمینگ EUREKA ERGONOMIC مدل Z1S-PRO

خب از بحث طراحی که بگذریم میرسیم به کیفیت ساخت و قابلیتهایی که این دوست عزیزمون یعنی ‌‌میز گیمینگ EUREKA ERGONOMIC مدل Z1S-PRO داره. قبل از هرچیز باید بگم که این میز فضای کافی در اختیارتون قرار میده تا بتونید به راحتی مانیتور، کیبورد و تمام تجهیزات موردنیاز بازیتون رو روی آن قرار بدید. ابعاد میز 44.5 اینچ در 24.2 اینچ هست که به راحتی میتونه مانیتورهای تا 40 اینچ رو پشتیبانی کنه. جابجایی این میز خیلی راحته و میتونه در هر محیطی جا بگیره.

و اما کیفیت محصول که خب قطعا یکی از مهمترین معیارهای شما موقع خرید میز گیمینگ هست. این محصول دارای بافت فیبر کربن شیک و در عین حال کاملا مقاوم و بادوام هست. یعنی شما یک بار هزینه می کنید اما سالیان سال با خیال راحت ازش استفاده خواهید کرد. طراحی پایدار این محصول با پایه‌های Zشکل باعث شده تا استحکام آن بیشتر بشه و در نتیجه خیال کاربر راحت‌تر باشه. در این میز چهار پایه تسطیح مشاهده می کنید که باعث میشه تا میز در حالت مورد نظر شما کاملا ثابت قرار بگیره و اصلا تکون نخوره. در نهایت باید بگم که میز گیمینگ EUREKA ERGONOMIC مدل Z1S-PRO میتونه تا 120 کیلوگرم وزن رو به راحتی تحمل کنه و در برابر هرگونه فشار و ضربه مقاومت بالایی داره.

نتیجه‌گیری

میز گیمینگ در واقع یکی از مهمترین تجهیزات جانبی در صنعت بازی محسوب میشه که بطور اختصاصی برای بازی طراحی شده و کاملا برای گیمرها بهینه هست. در واقع میز گیم فضایی رو برای کاربر فراهم میکنه تا گیمر بتونه به راحتی تمام تجهیزات موردنیاز بازیش رو روی میز قرار بده و در یک حالت استاندارد به بازی کردن بپردازه. میز گیمینگ EUREKA ERGONOMIC مدل Z1S-PRO هم با ویژگیهایی که داره میتونه مورد پسند هر گیمری باشه پس اگر قصد خرید میز گیمینگ رو دارید پیشنهاد میکنم این محصول رو هم در لیست موارد انتخابیتون قرار بدید.