نقد و بررسی میز گیمینگ Twisted Minds مدل Z Shaped با نورپردازی RGB

نقد و بررسی میز گیمینگ Twisted Minds مدل Z Shaped با نورپردازی RGB

در دنیای امروز، صنعت بازیهای ویدیویی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و تونسته بخش عمده‌ای از اقتصاد جهان رو به خودش اختصاص بده. از این رو بسیاری از کمپانی های جهان در این حوزه فعالیت کرده و در تلاشند تا ضمن بررسی نیازهای کاربران این صنعت، لوازم موردنیازشون رو تولید کنند. خرید لوازم جانبی گیمینگ برای گیمرها و استریمرها یک امر مهم و ضروری محسوب میشه چرا که این تجهیزات به عملکرد بهترشون در حین بازی کمک زیادی میکنه. یکی از مهمترین تجهیزات بازی میز گیمینگ هست که در مدلهای متنوع روانه بازار شده و میز گیمینگ Twisted Minds مدل Z Shaped با نورپردازی RGB یکی از بهترین آنهاست که در این بخش حاجی میخواد براتون این محصول رو مورد نقد و بررسی قرار بده.

طراحی میز گیمینگ Twisted Minds مدل Z Shaped با نورپردازی RGB

گیمرها اصولا به ظاهر تجهیزاتشون خیلی اهمیت میدن و همواره به دنبال خرید لوازمی هستند که بتونه محیط بازیشون رو جذاب‌تر و خفن‌تر کنه. زیبایی لوازم جانبی بازی میتونه در روحیه گیمرها تاثیرگذار باشه و باعث بشه لذت بیشتری از بازی کردن ببرند. میز گیمینگ Twisted Minds مدل Z Shaped با نورپردازی RGB هم میتونه به این خواسته گیمرها به خوبی پاسخ بده چون جوری طراحی شده که واقعا نظر هر کاربری رو جلب میکنه. اولین چیزی که شرکت سازنده درمورد طراحی این محصول مدنظر قرار داده، یک دهانه ورودی برای کابلها هست که باعث میشه کاربر بتونه به خوبی تمامی سیم و کابلهای مربوط به تجهیزات بازیش رو سازماندهی کنه و دیگه نگران شلوغی محیط نباشه.

این میز زیبا دارای سیستم نورپردازی RGB هست که در هر دو سمت میز تعبیه شده و جذابیت محصول رو چندین برابر کرده. این سیستم نورپردازی فوق العاده میتونه در زیبایی هرچه بیشتر محیط بازی شما موثر باشه. اگر به تصاویر این میز دقت کنید خواهید دید که در طراحی آن جایگاه مخصوص جهت قرارگیری هدست در نظر گرفته شده که عضوی جداناپذیر برای گیمرهاست. همچنین یک نگهدارنده لیوان وجود داره که میتونید در حین بازی نوشیدنی موردعلاقتون رو هم در کنارتون داشته باشید بدون اینکه نگران ریختن محتویات درون آن بر روی تجهیزاتتون باشید. اینجوری دیگه میزتون هم شلوغ و پلوغ نمیشه.

کیفیت ساخت میز گیمینگ Twisted Minds مدل Z Shaped با نورپردازی RGB

از بحث طراحی که بگذریم میرسیم به موضوع کیفیت ساخت این محصول که قطعا برای شما گیمرهای عزیز مهمه. همه ما میدونیم که تجهیزات بازی قیمت نسبتا بالایی دارند و در این شرایط اقساطی نمیشه هر دقیقه دنبال خرید یک وسیله جدید بود برای همین کاربران عمدتا دنبال خرید محصولی هستند که بادوام باشه و بتونن سالها ازش استفاده کنند نه اینکه وسط راه تنهاشون بزاره. خب باید بگم که میز گیمینگ Twisted Minds مدل Z Shaped با نورپردازی RGB از نظر کیفیت ساخت در کلاسی بالا قرار گرفته و شما میتونید برای استفاده بلندمدت روش حساب کنید. این میز باکیفیت از جنس آلیاژ فلز ساخته شده و به همین علت میشه گفته استحکام بسیار بالایی داره.

قسمت روی میز از جنس فیبر کربن P2PB هست که این قسمت جوری طراحی شده تا از لیز خوردن اجسام روی آن جلوگیری بشه. همچنین قاب کلی این میز از دوام بسیار بالایی برخورداره و یک تخته به عنوان تقویت کننده بر روی آن قرار داده شده که علاوه بر افزایش استحکام، میتونه فضای بازی موردنیاز رو در اختیار گیمرها قرار بده.

ویژگیهای میز گیمینگ Twisted Minds مدل Z Shaped با نورپردازی RGB

بطور کلی میتونم بگم که این میز گیمینگ مطابق با خواسته و نیاز گیمرها طراحی و ساخته شده. با استفاده از این میز میتونید یک تجربه عالی از بازی کردن داشته باشید. پایه های میز گیمینگ Twisted Minds مدل Z Shaped با نورپردازی RGB قابل تنظیم بوده و شما میتونید متناسب با قد خودتون و زاویه‌ای که بیشترین تسلط را دارید، وضعیت آنها را مشخص کنید. حتی ارتفاع میز هم قابلیت شخصی سازی داره و میتونید به راحتی کم و یا زیادش کنید. در جعبه این میز گیمینگ یک ماوس پد قرار داره که میتونید روی میز قرار بدید و ازش استفاده کنید؛ بدین ترتیب از خرید ماوس پد بصورت جداگانه بی نیاز خواهید بود. البته این ماوس پد اندازه مناسبی داره و اونقدری بزرگ هست که کیبورد رو هم شامل میشه؛ دیگه حسابی خوشبحالتونه!

نتیجه گیری

زمانیکه نسبت به خرید میز گیمینگ اقدام می کنید، باید اطلاعات کافی درباره چند محصول نامدار و پرطرفدار بازار بدست بیارید تا بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید. توصیه می کنم قبل از خرید با توجه به بودجه خود و خواسته‌هایتان، لیستی از موارد قابل انتخاب تهیه کرده که پیشنهاد من به شما اینه که حتما میز گیمینگ Twisted Minds مدل Z Shaped با نورپردازی RGB رو در اون لیست قرار بدید. چون این محصول در مقایسه با قابلیت‌ها و کیفیت ساخت بالایی که داره، کاملا مقرون‌به‌صرفه بوده و یک گزینه عالی برای گیمرهای حرفه‌ای و البته سخت‌گیر محسوب میشه.