جدیدترین لوازم خانگی

جدیدترین لوازم خانگی هوشمند در سال 2021

لوازم خانگی هوشمند

جدیدترین لوازم خانگی هوشمند

فناوری خانه هوشمند چیست؟

اگر همه دستگاه های زندگی شما بتوانند به اینترنت متصل شوند چه میشود؟ نه فقط رایانه ها و تلفن های هوشمند ، بلکه همه چیز: ساعت ، بلندگو ، چراغ ، زنگ در ، دوربین ، پنجره ، پرده پنجره ، بخاری آب گرم ، لوازم خانگی ، وسایل آشپزی، همه بتوانند ارتباط برقرار کنند ، برای شما اطلاعات بفرستند و دستورات شما را بگیرند ، چه می کنید؟ این داستان علمی تخیلی نیست ؛ اینترنت اشیا یک جز اصلی در اتوماسیون خانه و خانه های هوشمند است.

 

اتوماسیون خانگی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: اتوماتیک کردن توانایی کنترل وسایل اطراف خانه – از سایه های پنجره تا فیدرهای حیوانات خانگی – با فشار دادن ساده یک دکمه (یا یک فرمان صوتی). برخی فعالیت ها مانند راه اندازی لامپ برای روشن و خاموش شدن ساده و نسبتاً ارزان هستند. برخی دیگر ، مانند دوربین های مدار بسته پیشرفته ، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری جدی تری در وقت و پول داشته باشند.

 

دسته های بسیاری در محصولات خانگی هوشمند وجود دارد ، بنابراین شما می توانید همه چیز را کنترل کنید ، از چراغ و دما گرفته تا قفل ها و دستگاه های امنیتی خانه. آنها همچنین به طور اتفاقی هدایای خارق العاده ای را اعطا می کنند ، چه در حال خرید برای تعطیلات باشید و چه یک هدیه گرم خانه. در اینجا خلاصه ای از بهترین محصولاتی که برای هر اتاق خانه آزمایش کرده ایم آورده شده است.

 

بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند

Amazon Echo Family

Amazon Echo یک بلندگوی بلوتوثی است که توسط الکسا ، دستیار صوتی مفید آمازون ساخته شده است. الکسا با تعدادی از دستگاه های خانه هوشمند مستقیماً کار می کند ، همچنین شما می توانید با استفاده از الکسا بیشتر وسایل خانه خود را با صدای خود کنترل کنید. اگر بلندگوی مورد علاقه خود را دارید ، Echo Dot With Clock ارزان قیمت می تواند به آن متصل شود و قابلیت الکسا را به آن اضافه کند. و اگر می خواهید یک صفحه لمسی برای دیدن نتایج جستجو و برقراری تماس ویدیویی داشته باشید ، Echo Show 10 ، Echo Show 8 یا Echo Show 5 را بررسی کنید.

لوازم خانگی هوشمند

Google Nest Hub Family

اگر Google Assistant را به Amazon Alexa ترجیح می دهید ، می خواهید روی خط بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند Nest Hub Google سرمایه گذاری کنید. Google Home Max بزرگ صدایی کاملاً پر از فضای اتاق را ارائه می دهد ، در حالی که Google Nest Hub Max یک صفحه نمایش هوشمند جذاب و درخشان است که خدمات گوگل را در جلو و مرکز خود قرار می دهد. Nest Audio ، Nest Mini و Nest Hub کوچکتر نیز گزینه های محکم و مقرون به صرفه تری برای قرار دادن دستیار گوگل در هر اتاق خانه هستند.

Google Nest Hub Family

 Sonos One

اگر نمی توانید بین آمازون و الکسا و دستیار گوگل تصمیم، Sonos One هم از دستیارهای صوتی محبوب پشتیبانی می کند و هم از نظر صدا ، در محدوده قیمتی خود از بلندگوهای دیگر یک سر و شانه بالاتر است. همچنین با بلندگوهای Sonos دیگر مانند Arc ، Beam و Move میتوانید متصل شوید تا کیفیت صدای برتر و دسترسی دستیار صوتی را به سراسر خانه (و حیاط خانه) شما ارائه دهد. Sonos اخیراً Roam را نیز راه اندازی کرده است ، اما در آزمایشات متوجه شدیم که صدا به اندازه بلندگوهای فضای باز مناسب نیست.

sonos one

پریزهای هوشمند

ConnectSense Smart Outlet 2

اگر به دنبال افزودن برخی از هوشمندها به لوازم خانگی کوچک مانند قهوه سازها ، لامپ ها و تلویزیون ها هستید ، ConnectSense Smart Outlet 2 یک انتخاب عالی است. این پلاگین هوشمند همه کاره دو خروجی را می توان با یک برنامه تلفن همراه Android یا iOS کنترل کرد و با دستورات صوتی Alexa ، Assistant Google و Siri کار می کند. فاقد پشتیبانی IFTTT است ، اما می توانید با استفاده از HomeKit Scenes و Automations آن را با سایر دستگاه های هوشمند خانگی کار کنید و میزان مصرف انرژی را برای هر دو خروجی کنترل می کند.

پریزهای هوشمند

پریز هوشمند Wi-Fi Kasa در فضای باز

شاخه های هوشمند در فضای باز برای تبدیل مواردی مانند پمپ های استخر و چراغ های پاسیو به دستگاه های خانگی هوشمندی که می توانید با تلفن خود کنترل کنید ایده آل هستند. با 29.99 دلار Kasa Smart Wi-Fi Outdoor Plug KP400 ، می توانید با استفاده از تلفن خود یا از طریق دستورات صوتی Alexa و Google ، دو دستگاه را به طور مستقل از یکدیگر کنترل کنید. نصب آن آسان است و با سایر دستگاه های هوشمند ارتباط برقرار خواهد کرد و با صرف کمتر از 30 دلار مقرون به صرفه ترین پلاگین هوشمند در فضای باز است که تاکنون دیده ایم. این گزارش استفاده از انرژی را ارائه نمی دهد ، اما هنوز هم به اندازه کافی خوب است که می توانید “ویرایشگر” ما را برای شاخه های هوشمند در فضای باز بدست آورید.

پریزهای هوشمند

 

دوربین های امنیتی خانگی

Arlo Pro 4

برای نظارت بر آنچه در خارج از خانه اتفاق می افتد بدون اینکه راحتی کاناپه را ترک کنید ، دوربین Spotlight Arlo Pro 4 بهترین انتخاب ما است. این دوربین امنیتی با وضوح بالا و مقاوم در برابر آب و هوا نه تنها ویدئوی محرک را ضبط می کند ، بلکه نور مهمی را در مورد آنچه که در اموال شما حرکت می کند روشن می کند. در عرض چند دقیقه نصب می شود ، ویدئوی دقیق 2K را با دید در شب رنگی ارائه می دهد ، و تشخیص حرکت دقیق و هوشمند را فراهم می کند ، و آن را برنده جایزه Editors ’Choice جدید در این گروه می کند.

دوربین امنیتی هوشمند

 

Wyze Cam V3

اگر بودجه کافی دارید ، Wyze Cam V3 با قیمت 20 دلار انتخاب عالی است. این دوربین امنیتی منزل / فضای باز تعداد زیادی از ویژگی ها را در قاب کوچک خود شامل دید در شب رنگی ، تشخیص حرکت هوشمند ، کنترل صدا ، آژیر داخلی و ذخیره سازی محلی فیلم قرار می دهد. همه اینها توصیه کردن به عنوان برنده جایزه ویرایشگر جدید ما را برای دوربین های امنیتی ارزان قیمت آسان می کند.

دوربین امنیتی

 

زنگ در ویدئویی وای فای Ezviz DB1C

زنگ در ویدئویی به شما امکان میدهد قبل از باز کردن درب ببینید چه کسی پشت درب قرار دارد. اما برای ویژگی های اضافی مانند هشدارهای هوشمند و دوربین با وضوح بالا باید هزینه های بالایی پرداخت کنید. این در مورد Ezviz DB1C صدق نمی کند. یک زنگ درب هوشمند بایستی ویدئوهای با کیفیت، Wi-Fi قوی، ذخیره سازی ویدئویی بر روی Cloud و حافظه داخلی، کنترل صدا و موارد دیگر را شامل شود. اما این مانع نمی شود که بهترین انتخاب ما برای زنگ درهای ویدئویی با قیمت مناسب باشد.

زنگ ویدیوئی هوشمند

 

Nanit Pro

ما نانیت اصلی را هنگام بازبینی در سال 2018 دوست داشتیم و جانشین آن ، نانیت پلاس را دوست داشتیم تا جایزه Editors ‘Choice را به آن بدهیم. جدیدترین سیستم مانیتورینگ Nanit Pro جایگزین این مدل ها شده و برخی از پیشرفت ها را در دوربین و چندین مورد در برنامه / سرویس ایجاد می کند که برای نگه داشتن آن در قسمت اصلی بسته کافی است. وضوح دوربین کمی افزایش یافته و دید در شب بهتر است ، اما مهمترین نکته در توانایی استفاده از سیستم اندازه گیری رشد کودک است. بنابراین اگر به دنبال اولین مانیتور کودک خود هستید و مدلی می خواهید که بیش از گریه ، ردیابی کند ، Nanit Pro بهترین انتخاب ما است.

baby monitoring system

 

دوربین سگ Furbo

Furbo در واقع یک دوربین امنیتی داخلی و پرستار بچه سگ در یک اتاق است ، ویدئویی با وضوح 1080 حتی در تاریکی ، به علاوه هشدارهای پارس و صدای دو طرفه را ارائه می دهد تا بتوانید صدای توله سگ خود را بشنوید و صحبت کنید. شاید از همه بهتر ، این امکان را به شما می دهد که وقتی بیرون از خانه هستید ، به حیوان خانگی خود رسیدگی کنید. دوربین سگ Furbo گران است ، به خصوص در مقایسه با دوربین های امنیتی سنتی ، اما به همان اندازه که سرگرم کننده است نیز مفید است و به شما آرامش می دهد که سگ و خانه شما ایمن هستند.

دوربین هوشمند سگ

 

قفل های هوشمند و سیستم های امنیتی خانه

August Wi-Fi Smart Lock

قفل های هوشمند آگوست از زمان بررسی اولین مدل این شرکت در سال 2014 از موارد مورد علاقه ما بوده اند. قفل هوشمند Wi-Fi Smart کوچکترین مدل شرکت تا به امروز است و اولین مدل ارائه دهنده Wi-Fi جاسازی شده است. این برنامه همچنین از Amazon Alexa ، Apple HomeKit ، Google Assistant و بسیاری از سیستم عامل ها و دستگاه های شخص ثالث دیگر پشتیبانی می کند.

Smart Locks and Home Security Systems

 

Vivint Smart Home

با Vivint شما به صورت شبانه روزی نظارت بر خانه را با یک پاسخ فوق العاده سریع هنگام خاموش شدن زنگ هشدار و همچنین انواع خدمات اختیاری اتوماسیون خانگی ، که همه آنها را می توان از طریق تلفن هوشمند ، رایانه شخصی کنترل کرد ، دریافت می کنید. سیستم ها و اجزای سازنده خانه هوشمند Vivint ارزان نیستند ، اما هنگامی که در مورد طرحی تصمیم گرفتید ، مجبور نیستید کاری انجام دهید. تکنسین های ویوینت به خانه شما می آیند ، همه چیز را نصب می کنند ، و به شما یک مرور جامع در مورد چگونگی عملکرد آن می دهند.

Vivint Smart Home

 

 SimpliSafe Home Security System

اگر رویکرد DIY را برای هوشمند سازی امنیت خانه خود ترجیح می دهید ، سیستم امنیت خانه SimpliSafe را بررسی کنید. SimpliSafe نقطه شیرینی را بین یک سیستم امنیتی DIY کنترل شده بر روی خود و یک راه حل نصب شده و نظارت شده حرفه ای پیدا می کند. این سیستم به راحتی راه اندازی و استفاده می شود و خانه شما را از مزاحمان و تهدیدهای محیطی مانند آتش سوزی و سیل در امان نگه می دارد. این یک راه حل یکپارچه است که در انجام کاری که انجام می دهد کاملاً موفق است – خانه خود را به سادگی و انعطاف پذیری ایمن کنید ، به شما اجازه می دهد همه چیز را از راه دور با یک برنامه ماهانه مقرون به صرفه (یا بدون آن) کنترل کنید.

SimpliSafe Home Security System

 

سیستم گرمایش و خنک سازی هوشمند

Ecobee Smart Thermostat With Voice Control

ترموستات هوشمند Ecobee With Voice Control مدل نسل پنجم این شرکت است و مانند هر نسخه Ecobee ، ویژگی های بیشتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می دهد. ارتقا یافته الکسا و پشتیبانی از چندرسانه ای ، اجزای صوتی قدرتمندتر و Wi-Fi باند دوگانه تنها چند نمونه از موارد ارائه شده توسط این ترموستات است. یک برنامه کاربر پسند ، پشتیبانی شخص ثالث و یک فرایند نصب آسان به آن وارد کنید ، و شما یکی از بهترین ترموستات های هوشمندی را که می توانید خریداری کنید در اختیار دارید.

Smart Heating and Cooling

 

Nest Thermostat

Nest Thermostat تنها با 129.99 دلار مقرون به صرفه ترین مدل شرکت تا به امروز است – و می توان گفت جذاب ترین مدل است. این دستگاه مانند ترموستات گران قیمت Nest Learning به شما امکان می دهد سیستم گرمایش و سرمایش را از طریق تلفن یا صدا کنترل کرده ، برنامه های دما را تنظیم کرده و از راه دور مصرف انرژی خود را کنترل کنید. تفاوت اصلی در این است که به طور خودکار تنظیمات دمای شما را یاد نمی گیرد و برنامه ای را تنظیم نمی کند ، اما همچنان می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید. این باعث می شود تقریباً نیمی از قیمت برای ترموستات یادگیری و برای ترموستات های هوشمند مقرون به صرفه ، برنده ویرایشگر ما باشد.

Nest Thermostat

 

کولر گازی Midea 8000BTU

کولر گازی Midea 8000BTU  (339 دلار) یک کولر گازی هوشمند مجهز به Wi-Fi با طراحی منحصر به فرد است که به آن کمک می کند تا به یکی از ساکت ترین واحدهای پنجره ای که آزمایش کرده ایم تبدیل شود. نصب آن آسان است و در تست ما عملکرد خوبی در زمینه خنک سازی دارد و می توان آن را با یک برنامه تلفن همراه از راه دور و دستورات صوتی Amazon Alexa و Google Assistant کنترل کرد.

Midea 8,000BTU U-shaped Air Conditioner

 

روشنایی هوشمند

Wyze Bulb Color

با قیمت 39.99 دلار برای هر بسته چهار تایی، Wyze Bulb Color مقرون به صرفه ترین لامپ رنگی هوشمند است که ما آزمایش کرده ایم. می توانید آن را از طریق تلفن خود بدون هاب یا با صدای خود از طریق Amazon Alexa و Google Assistant کنترل کنید. این ویژگی های هوشمند فراوانی را برای این قیمت ارائه می دهد ، از جمله پشتیبانی از صحنه های سفارشی ، اتوماسیون های محرک دستگاه ، برنامه ریزی و خواب معمول که به شما کمک می کند شب به تدریج خاموش شوید و صبح بیدار شوید. با دریافت جایزه Wyze Bulb Color Editors ‘Choice شما به راحتی لامپ هوشمند بهتری با قیمت کمتر از این پیدا نخواهید کرد.

لامپ هوشمند

 

لوازم آشپزخانه هوشمند

Brava Oven

اجاق های آشپزخانه متصل به طور مداوم در حال رایج شدن هستند ، انواع مختلفی از وسایل هوشمند به اندازه مایکروویو که می توانند از طریق انواع دیگر تهیه مواد غذایی ، پخت ، سرخ کردن ، آب پز کردن و گرم شدن مجدد را داشته باشند ، رایج تر می شوند. Brava Oven یکی از گران ترین مدل هایی است که ما آزمایش کرده ایم ، اما پیشرفته ترین نیز است. این گاز می تواند غذا را به ده روش مختلف طبخ کند ، پیش تنظیمات پخت و پز خودکار زیادی برای مواد اولیه و وعده های غذایی دارد و همچنین دارای دوربین های داخلی برای تماشای طبخ غذا از طریق تلفن هوشمند است. (واقعا جالبه)

لوازم آشپزخانه هوشمند

 

Anova Precision Cooker Wi-Fi

آشپزی ویدئویی پیچیده به نظر می رسد ، اما در واقع یک فرایند ساده است که تهیه وعده های غذایی را برای همه آسان می کند. شما غذا را در پلاستیک می بندید و آن را در آب که با دمای دقیق گرم می شود غوطه ور می کنید ، این امر توسط دستگاه های Anova Precision Cooker Wi-Fi امکان پذیر است. به لطف کنترل های داخلی و اتصال Wi-Fi ، می توانید با استفاده از Anova خود یا از هرجای دیگر با تلفن خود فرآیند پخت و پز را کنترل کنید. استفاده از آن نمی تواند آسان تر باشد ، اما همه نتایج خوبی را تضمین می کند ، و آن را به یک انتخاب سردبیر برای لوازم آشپزی هوشمند تبدیل می کند.

Anova Precision Cooker Wi-Fi

 

Robot Vacuums and Mops

+iRobot Roomba s9

اگر به دنبال یک تجربه تمیز کردن بدون دست واقعی هستید و می خواهید قوی ترین نظافت ممکن را داشته باشید ، +Roomba s9 یک انتخاب عالی است. این دستگاه با چهار برابر قدرت مکش ، شکل جدیدی در رسیدن به مناطق دشوار و نظافت بیشتر را داراست. و با داشتن حسگرهای فراوان و ناوبری مبتنی بر دوربین ، به مرور زمان چیدمان خانه شما را می آموزد. این یکی از گرانترین جاروبرقی های رباتی است که ما آزمایش کرده ایم ، اما مکش قدرتمند ، ناوبری هوشمند و قابلیت تخلیه سطل زباله در خود باعث می شود تا یکی از بهترین مواردی باشد که می توانید خریداری کنید و گزینه Editors ‘Choice برای مدل های سطح بالا است.

iRobot Roomba s9+

 

iRobot Braava Jet m6

جاروبرقی های رباتی بسیار عالی است ، به خصوص اگر فرش زیادی داشته باشید، اما اگر بیشتر چوب یا کاشی دارید ، ممکن است بخواهید به جای آن یک روبات شوی در نظر بگیرید. Braava Jet m6 با دوام طولانی باتری و توانایی پوشش 1000 فوت مربع در یک جلسه ، هم برای آپارتمان ها و هم برای خانه های بزرگتر مناسب است. اگر مشکلی دارید که نیازی به پاک کردن ندارد ، اشکالی ندارد ، زیرا m6 نیز رفت و برگشت دارد. حتی می تواند فرش ها را تشخیص داده و خانه شما را ترسیم کند ، بنابراین می توانید آن را به اتاق های خاص بفرستید.

iRobot Braava Jet m6

 

Ecovacs Deebot Ozmo T8 AIVI

Deebot Ozmo T8 AIVI هم می تواند کف خانه شما را جارو برقی کند و هم پاک کند ، و دارای فناوری هوش مصنوعی و تفسیر بصری است که به شما امکان می دهد به طور خودکار موانع را شناسایی کرده و از آنها جلوگیری کند. این همچنین دارای یک ویژگی Visual Butler زیبا است که به شما امکان می دهد از هر کجا که هستید ویدئوی زنده خانه خود را مشاهده کنید و با Amazon Alexa و Google Assistant کار می کند ، بنابراین می توانید با صدای خود تمیز کردن را شروع و متوقف کنید. گران است ، اما یکی از غنی ترین ربات های هیبریدی تمیز کردن کف است که ما آزمایش کرده ایم.

Robot Vacuums and Mops

 

بهداشت و سلامت دستگاه های تناسب اندام

+Peloton Bike

با شروع از 2495 دلار ، Peloton Bike + بر اساس مدل قبلی خود با یک سیستم مقاومت دیجیتال به طور خودکار تنظیم می شود تا مطابق با برنامه های مربی شما تنظیم شود ، بنابراین می توانید به جای اینکه با دستگیره بازی کنید ، روی خروجی خود متمرکز شوید و از جدول رده بندی بالا بروید. این ویژگی، همراه با سیستم صوتی به روز شده ، تجربه غرق تماشای دوچرخه سواری در خانه را بیش از هر زمان دیگری فراهم می کند. علاوه بر این ، یک صفحه لمسی چرخشی و یکپارچه سازی اپل GymKit برای جفت شدن آسان Apple Watch ، دوچرخه را به یک نسخه جذاب نسبت به نسخه اصلی شش ساله تبدیل می کند.

+Peloton Bike

 

Tempo Studio

ماشین آموزش قدرت Tempo Studio برای همه از مبتدی تا پیشرفته مناسب است ، از سنسورهای سه بعدی و فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند تا وزن مناسبی را که باید برای هر حرکت بلند کنید تنظیم کند، تکرارهای خود را بشمارید و در مورد فرم خود بازخورد در زمان واقعی ارائه دهید تا شما را ایمن نگه دارید. مانند Tonal ، تمرینات درخواستی را با مربیان آگاه و انگیزه دهنده ارائه می دهد. و با صفحه نمایش بزرگتر ، اصلاح فرم ها و کلاس های زنده را به نمایش میگذارد، Tempo از بسیاری جهات از Tonal پیشی می گیرد و قیمت آن را به طور قابل توجهی پایین می آورد.

Peloton Bike+

 

ترازو هوشمند Wyze

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، یا می خواهید عضله خود را اضافه کنید ، ترازو هوشمند می تواند به شما کمک کند پیشرفت خود را ردیابی کنید و انگیزه خود را حفظ کنید. ترازو Wyze با تلفن هوشمند شما ارتباط برقرار می کند و کارهایی فراتر از اینکه فقط به شما می گوید وزن شما چیست را به شما اطلاع میدهد. این 12 معیار ، از جمله BMI ، درصد چربی بدن ، درصد آب بدن ، ضربان قلب ، توده عضلانی ، سطح پروتئین و وزن تا 400 پوند را پیگیری می کند. این داده های شما را خصوصی نگه می دارد و برای کسانی که باردار هستند یا از ضربان ساز قلب استفاده می کنند ، یک حالت را ارائه می دهد و این امر باعث می شود گزینه ویرایشگران ما برای ترازو های هوشمند ارزان قیمت باشد.

Smart Health and Fitness Devices

 

تخت خواب هوشمند 360

این روزها روش های زیادی برای ردیابی خواب شما وجود دارد ، از ردیاب های تناسب اندام گرفته تا ساعت های هوشمند ، اما شاید هیچ چیزی بهتر از تشک شما برای این کار مناسب نباشد. حداقل ، این ایده در پشت تختخواب هوشمند Sleep Number 360 است که شامل سنسورهای بیومتریک برای بهتر چرت زدن است. شما برای مشاهده روند خواب و معیارهای سلامتی و کسب بینش در مورد چگونگی خواب بهتر می توانید از برنامه ای در تلفن هوشمند استفاده کنید. این یک سرمایه گذاری سنگین است ، اما اگر پولی برای صرف هزینه دارید ، تختخواب هوشمند 360 روشی راحت ، موثر و بسیار قابل تنظیم برای بهبود کیفیت خواب شماست.

Sleep Number 360 Smart Bed

 

ابزارهای هوشمند در فضای باز

کنترل کننده آبپاش هوشمند Rachio 3

کنترل کننده آبپاش هوشمند Rachio 3  با داشتن یک ترمینال سوپاپ اصلی برای سیستم هایی که دارای یک واحد هستند ، به شما امکان کنترل بیش از هشت یا 16 منطقه را می دهد. اگر باران ببارد چمنزار را آب نمی دهد و می توانید آن را از راه دور با تلفن روشن و خاموش کنید. به علاوه ، با بسیاری از سرویس ها و دستگاه های دیگر مانند Alexa Amazon ، دستیار Google ، IFTTT و SmartThings سامسونگ ادغام می شود.

Rachio 3 Smart Sprinkler Controller

 

Worx Landroid M 20V

مانند هر ماشین چمن زنی رباتیک که بررسی کرده ایم ،  Worx Landroid M 20V ارزان نیست ، اما یکی از کم هزینه ترین مدل های موجود است و برای برداشتن و اصلاح چمن کاری شما بسیار عالی عمل می کند. همچنین دارای رادیو GPS و Wi-Fi است و با یک برنامه موبایل کار می کند که به شما امکان می دهد آن را از هر مکان کنترل کنید. این برنامه علاوه بر شروع و متوقف کردن ماشین چمن زنی و تنظیم برنامه های قلمه زدن ، به شما امکان می دهد روند پیشرفت ماشین چمن زنی را کنترل کرده و با ارسال هشدارهای وضعیت ، به شما اطلاع می دهد که در حال حاضر چه کاری انجام می دهد و در صورت وجود هرگونه مشکل به شما اطلاع رسانی میکند. در صورتی که کسی تصمیم بگیرد آن را از شما برباید، به شما می گوید ماشین چمن زنی کجاست.

Worx Landroid M 20V