نقد و بررسی ماوس گیمینگ Redragon Storm Elite M988 RGB

نقد و بررسی ماوس گیمینگ Redragon Storm Elite M988 RGB

در دنیای کامپیوترها، یکی از مهمترین لوازم جانبی ماوس هست که امکان ارتباط با رایانه رو فراهم میکنه. ماوس ها انواع مختلفی دارند و افراد برای امور معمولی و یا بصورت حرفه‌ای از ماوس های گوناگون استفاده می کنند. در این میان ماوس های طراحی شده برای گیم بسیار مورد پسند گیمرها واقع شده چراکه ویژگیهای بسیار کاربردی برای بازی دارند و عملکرد گیمرها رو در حین بازی بهبود میدن. بطور کلی خرید تجهیزات گیمینگ برای گیمرها خیلی ضروریه تا بتونن تجربه بهتری از بازی کردن داشته باشند اما در این بازار سرشار از کالاهای مختلف و متنوع، انتخاب برای افراد قطعا دشوار خواهد بود. برای همین توصیه میشه قبل از اقدام برای خرید محصول موردنظرتون، حتما اطلاعات کافی در اون حوزه بدست بیارید و با چند محصول شاخص آشنا بشید تا بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید. در این قسمت حاجی میخواد ماوس گیمینگ Redragon Storm Elite M988 RGB رو مورد نقد و بررسی قرار بده که یکی از خوبای بازاره.

قابلیت های ماوس گیمینگ Redragon Storm Elite M988 RGB

ماوس های مخصوص بازی جوری ساخته میشن که بتونن نیازهای کاربر در حین بازی رو پوشش بدن. یعنی هرکدوم از کلیدهای تعبیه شده بر روی این ماوس ها، کار خاصی رو انجام میده که در حین بازی خیلی مهمه. ماوس گیمینگ Redragon Storm Elite M988 RGB دارای 7 کلید مختلفه که هرکدوم قابلیت برنامه‌ریزی اختصاصی دارند. یعنی شما میتونید عملکرد هر دکمه رو متناسب با خواسته خودتون تغییر بدین. عمر هریک از این کلیدها به بیش از 20 میلیون کلیک میرسه پس میشه گفت این ماوس برای استفاده بلند مدت انتخاب خوبیه.

این ماوس از طریق یک کابل 1.8 متری همراه با رابط USB به راحتی به انواع کامپیوتر و لپ تاپ متصل میشه. استفاده از حسگر اپتیکال با اندازه 16000 DPI در ساخت این ماوس گیمینگ جذاب باعث شده تا سرعت حرکت فوق العاده‌ای رو در اختیار گیمرها قرار داده و نسبت به هر حرکتی سریعا بهترین واکنش رو نشون بده. دقت ماوس در 5 حالت مختلف با محدوده دقت بیشتر از 3200 DPIقابل تغییره بنابراین میتونید به راحتی متناسب با نوع بازی و یا نحوه عملکرد خودتون تنظیمش کنید. ماوس جذابمون فرکانس 125 تا 1000 هرتز رو به خوبی پشتیبانی میکنه.

طراحی ماوس گیمینگ Redragon Storm Elite M988 RGB

خوش دست بودن ماوس یکی از مهمترین معیارهاییه که موقع خرید ماوس باید مدنظر قرار بدید. ماوس گیمینگ Redragon Storm Elite M988 RGB کاملا ارگونومیک طراحی شده و به خوبی در دست جای میگیره. بر روی بدنه ماوس سوراخهایی وجود دارن که هم طراحیش رو متفاوت کرده، هم میتونه از تعریق کف دست در اثر استفاده طولانی مدت جلوگیری کنه. این ماوس جذاب به سیستم نورپردازی RGB مجهز شده و نور پس زمینه آن در 8 رنگ مختلف قابل تنظیمه. از اونجایی که میدونم ظاهر تجهیزات گیمینگ برای گیمرها چقدر مهمه و هموراه دنبال لوازمی میگردن که اتاق گیمشون رو جذاب تر کنه، میتونم به جرئت بگم این ماوس یکی از بهترین ها از نظر طراحیه.

سایر ویژگیهای ماوس گیمینگ Redragon Storm Elite M988 RGB

این ماوس جذاب لعنتی فقط و فقط 85 گرم وزن داره و خیلی راحت میشه باهاش کار کرد. ابعاد 127x66x40 میلیمتر این محصول جذاب باعث شده تا به راحتی قابل حمل و نقل باشه؛ یعنی میتونید خیلی راحت این ماوس خفن رو با خودتون اینور و اونور ببرید و هرجا که بساط گیم پهن بود سریع ماوس خودتون رو وصل کنید و با تسلط بالا مشغول بازی بشید. بدنه ماوس هم بسیار مقاومه جوری که در برابر هرگونه فشار و ضربه سعی میکنه بیشترین مقاومت رو از خودش نشون بده ولی جون حاجی از این موضوع سوءاستفاده نکن بزنی ماوس رو به در و دیواراا!!!!!

نتیجه‌گیری

توصیه حاجی به شما گنگیا اینه که ماوس گیمینگ Redragon Storm Elite M988 RGB رو بزارید تو لیست ماوس های مورد پسندتون تا موقع خرید یکی از آپشن هاتون این باشه. چراکه این ماوس هم ویژگیهای موردنیازتون رو داره، هم اینکه بسیار مقرون به صرفه هست و طول عمر بالایی داره.