نقد و بررسی موس گیمینگ ردراگون Impact M908

نقد و بررسی موس گیمینگ ردراگون Impact M908

در طی سالهای اخیر صنعت بازیهای ویدیویی رشد چشمگیری داشته و دیگه این حوزه صرفا بازی و سرگرمی نیست بلکه بخش مهمی از اقتصاد جهانیه. تعداد گیمرها روزبروز در حاله افزایشه و خیلی ها از طریق انجام بازیهای ویدیویی کسب درآمد میکنند مثل استریمرها. بنابراین این دسته از افراد باید مثل هر فرد دیگری برای شغلشون تجهیزات مخصوص داشته باشند. امروزه کمپانی‌های زیادی در سرتاسر جهان هستند که در حوزه تولید لوازم جانبی بازی فعالیت می کنند که ردراگون یکی از بهترین ها در این زمینه است. این برند تا به امروز تونسته انواع ماوس و کیبورد مخصوص بازی، هدست، کیس کامپیوتر و … رو در بهترین کیفیت ممکن روانه بازار کنه که موس گیمینگ ردراگون  M908 Impact یکی از بهترین محصولات این شرکته و حاجی میخواد در این بخش همین محصول رو براتون مورد نقد و بررسی قرار بده.

قابلیت های موس گیمینگ ردراگون Impact M908

یک ماوس گیمینگ خوب باید بتونه خواسته‌های کاربر رو در حین بازی پوشش بده و کمک کنه تا بهترین و سریعترین عملکرد رو داشته باشه کاری که موس گیمینگ ردراگون Impact M908 انجام میده. این ماوس دارای حداکثر 12400 DPI هست که در 5 سطح مختلف قابل تنظیم بوده و میتونه پاسخگوی نیازهای روزانه کاربر برای کار کردن و یا بازی باشه. بنابراین شما میتونید به راحتی DPI این ماوس رو با واحد تقریب 100± ، از 100 تا 12400 با استفاده از نرم‌افزار مربوطه تنظیم کنید. این ماوس فوق العاده با نرخ نمونه برداری 1000 هرتز، شتاب 30G و حسگر اپتیکال Pixart PAW3327 به شما کمک میکنه تا با بیشترین دقت، بهترین عملکرد رو در رقابت‌های سخت و نفسگیر داشته باشید.

ماوس M908 برند معتبر ردراگون 7 کلید اصلی و 12 کلید جانبی داره که تمامی آنها قابل پیکربندی هستند و میتونید این دکمه‌ها رو برای گروه بازیهای MMO شخصی سازی کنید. این ماوس در مقایسه با سایر ماوس های هم‌رده خودش از تعداد کلیدهای بیشتری برخورداره، بنابراین میتونه به شما کمک کنه تا در حین بازی بیشتری میزان توانایی خودتون رو به رخ بقیه بکشید و به یک تاپ پلیر تبدیل بشید.

طراحی موس گیمینگ ردراگون Impact M908

ظاهر یک ماوس گیمینگ باید جذاب باشه تا علاوه افزایش جذابیت اتاق گیمینگ شما، بتونه هیجان بازی رو بیشتر کنه. ردراگون برای طراحی موس گیمینگ ردراگون Impact M908 کوتاهی نکرده و سعی کرده یک ماوس جذاب و در عین حال ارگونومیک به بازار عرضه کنه. این ماوس خوش و دست راحت میتونه به خوبی در دستان کاربر جا بگیره و بیشترین میزان تسلط رو به گیمرها هدیه کنه. زیبایی این ماوس هم که در تصاویری که ازش میبینید کاملا واضحه. ظاهری خشن، پرقدرت همراه با سیستم نورپردازی RGB که زیبایی ماوس رو دلچسب‌تر کرده. در واقع ردراگون سعی کرده با پیاده‌سازی سیستم نورپردازی برای این ماوس، زیبایی محصول خود را نمایان‌تر سازد.

سایر ویژگیهای موس گیمینگ ردراگون Impact M908

فرقی نمیکنه هدف شما چیه؛ میخواهید یک هدف گیری دقیق داشته باشید و یا خیلی سریع به سمت یک کاراکتر خطرناک حرکت کنید و یا اینکه حریف را از پای دربیاورید. در هر صورت ماوس M908 ردراگون سلاح اصلی شما خواهد بود! یک ابزار سریع و پرکاربرد با قابلیتهای منحصر به فرد که با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک کاملا سازگاره. این ماوس رو میتونید از طریق پورت USB و با استفاده از کابل 1.8 متری محصول به دستگاه مورد نظر متصل کنید.

کفشکهای بکاررفته در در این ماوس بسیار صاف و لغزنده بوده و از جنس تفلون بادوام هستند. رداراگون این ماوس رو به گونه‌ای طراحی که دارای ضریب اصطکاک ناچیز برای دستیابی به حداکثر میزان قدرت کنترل در بازی می‌باشد. این ماوس بادوام از طول عمر بالایی برخوردار بوده و میتونید با خیال راحت سالیان سال از آن استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

خرید ماوس گیمینگ نه تنها میتونه کیفیت بازی شمارو تا سطح قابل توجهی ارتقاء بده، بلکه باعث ایجاد تجربه‌ای لذتبخش تر از انجام بازی های مورعلاقه‌تان خواهد شد. اما باید توجه داشته باشید که تنوع محصولات موجود در بازار ممکنه شمارو سردرگم کنه برای همین حاجی اومده بهتون بگه که اگر قصد خرید ماوس گیمینگ دارید، حتما قابلیت های موس گیمینگ ردراگون Impact M908 رو مدنظر داشته باشید چون میتونه برای گیمرهای حرفه‌ای و سخت‌پسند انتخاب فوق العاده‌ای باشه.