نقد و بررسی کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل Redragon K552 Kumara RGB White

نقد و بررسی کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل Redragon K552 Kumara RGB White

کیبورد یکی از اصلی ترین لوازم جانبی کامپیوتره که یک دستگاه ورودی محسوب میشه و برای ورود داده‌ها و دستورات به کامپیوتر کاربرد داره. کیبوردها در انواع مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که در این میان کیبوردهای گیمینگ برای گیمرها مناسب هستند. کیبوردهای گیمینگ از مقاومت بیشتری در مقایسه با کیبوردهای معمولی برخوردارند و کارایی بیشتری دارند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای کاربران در حین بازی باشند. یکی از برترین برندها در حوزه تولید لوازم جانبی گیمینگ ، ردراگون هست که در طی سالهای اخیر تونسته بخش عمده‌ای از بازار گیم رو سهم خودش کنه. در این بخش حاجی میخواد براتون کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل Redragon K552 Kumara RGB White که یکی از بهترین محصولات موجود در بازار هست رو مورد نقد و بررسی قرار بده.

طراحی کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل Redragon K552 Kumara RGB White

ظاهر تجهیزات گیمینگ همیشه برای گیمرها مهم بوده و هست. در واقع گیمرها همواره از حضور در یک محیط بازی زیبا و جذاب با دکوراسیون خفن که مملوء از تجهیزات باکیفیت هست لذت میبرند. برای همین همیشه موقع خرید لوازم و تجهیزات گیم به طراحیشون دقت زیادی می کنند. کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل Redragon K552 Kumara RGB White مطابق با سلیقه گیمرها طراحی شده؛ زیبا و جذاب و البته ارگونومیک مطابق با استانداردهای جهانی. رداگون سعی کرده با حذف بخش نام-پد از این کیبورد بدون اینکه اختلالی در عملکرد شما در حین مارانتهای نفسگیر پیش بیاد، فضای کمتری از میز گیمینگ شما اشغال بشه و در نتیجه فضای بیشتری برای مانور ماوس وجود خواهد داشت.

این کیبورد بازی جذاب به نور پس‌زمینه RGB LED مجهز شده و دارای رنگهای درخشنده و فوق العاده رنگین کمان هست. 5 سطح روشنایی قابل تنظیم در این سیستم روشنایی وجود داره و الگوی RGB آن کاملا قابل برنامه‌ریزی توسط کاربر می‌باشد. بنابراین میتونید نوع نورپردازی کیبورد رو مطابق با سلیقه خودتون شخصی‌سازی کنید و ازش لذت ببرید.

کیفیت ساخت کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل Redragon K552 Kumara RGB White

هنگام خرید تجهیزات مخصوص بازی حتما باید به کیفیت ساخت آنها توجه کنید که از طرل عمر بالایی برخوردار باشند و بتونید با خیال راحت ازشون استفاده کنید. ردراگون برای ساخت این کیبورد از سوئیچ‌ها مکانیکی سفارشی آب معادل Cherry MX Blue استفاده کرده که علاوه بر ماندگاری مناسب، پاسخگوئی بالایی دارند. سوئیچهای مکانیکی قرمز Outemu بسیار سریع بوده و از نیروی تحریک متوسط، عملکرد دقیق و صدای قابل شنیدن کلیک با بازخورد لمسی که برای کار و بازی ایده‌آل است، برخوردارند.

بدنه این کیبورد فوق العاده محکم بوده و از جنس آلیاژ آلومینیوم و ABS ساخته شده است. همچنین کلیدهای این کیبورد از استحکام بسیار بالایی برخوردارند و جوری طراحی شدند که حتی در شرایط سخت بازی هم مقاومت خوبی از خودشون نشون میدن. مهم نیست چقدر با سرعت تایپ می کنید و یا ماراتن‌های بازی خود را با چه سرعتی انجام میدهید، مهم اینه که این کیبورد میتونه در تمامی این مراحل همراه شما باشه بدون اینکه آسیبی ببینه.

سایر مشخصات کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل Redragon K552 Kumara RGB White

در طراحی و مهندسی این محصول جذاب، دقت بسیار بالایی به کار رفته. کلیدهای باکیفیت از جنس پلاستیک تراکم بالای ABS که به روش دوتزریقه تولید شده و حروف روی آن را با استفاده از لیزر حکاکی کرده‌اند. این کلیدها دوام بسیار بالایی دارند و نور پس زمینه کیبورد را بصورت کاملا یکنواخت و با شفافیت بلور پخش می‌کنند. این نورپردازی با کنتراست بالا و وضوح چشمگیر میتواند جلوه محیط بازی شما را متحول کند. از دیگر ویژگیهای این کیوبرد میتونیم به مقاومت نسبی آن در برابر نفوذ مایعات با شدت متوسط اشاره کنیم.

نتیجه‌گیری

بطور کلی داشتن تجهیزات مخصوص بازی مثل کیبورد گیمینگ میتونه به شما کمک کنه تا در حین بازی عملرد بهتری داشته باشید اما به شرطی که محصولی از یک برند خوشنام و آوازه انتخاب کنید مانند کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل Redragon K552 Kumara RGB White که دارای استانداردهای لازم بوده و شما را در بازی های جذاب و هیجان انگیز همراهی می کند.