نقد و بررسی ماوس گیمینگ با سیم ردراگون مدل اسنایپر M801- RGB

نقد و بررسی ماوس گیمینگ با سیم ردراگون مدل اسنایپر M801 RGB

این روزها بازار بازیهای ویدیویی و تجهیزات گیم حسابی رونق پیدا کرده. دیگه بعید میدونم کسی باشه که هنوزم به این حوزه صرفا به چشم یک سرگرمی نگاه کنه. الان تقریبا دیگه همه میدونن که صنعت گیم یکی از پولسازترین صنایع در کل جهان محسوب میشه. کمپانی های زیادی در سراسر جهان هستند که در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و هرکدوم به نوبه خود بخشی از این صنعت پردرآمد رو به خودشون اختصاص دادن مثل ردراگون که در حوزه تولید لوازم جانبی گیمینگ مثل انواع ماوس و کیبورد گیمینگ، هدست گیمینگ، کیس کامپیوتر و … فعالیت میکنه. محصولات این برند جایگاه ویژه‌ای در میان گیمرهای حرفه‌ای دارند مثل ماوس گیمینگ با سیم ردراگون مدل اسنایپر M801- RGB که در این بخش میخوام بهتون بگم چه ویژگیها و قابلیت هایی داره.

مشخصات ماوس گیمینگ با سیم ردراگون مدل اسنایپر M801 RGB

یک ماوس گیمینگ خوب باید قابلیت های مختلفی داشته باشه و در مقایسه با ماوس های معمولی بهتر و سریعتر عمل کنه. اصولا در ماوس های گیمینگ دکمه های بیشتری قرار داده میشه که هرکدوم عملکرد خاص خودشون رو دارن و در مراحل مختلف بازی به داد گیمر میرسن. ماوس گیمینگ با سیم ردراگون مدل اسنایپر M801- RGB هم دارای 9 کلید قابل برنامه ریزی هست که میتونید متناسب با نوع بازی و راحتی خودتون اونارو شخصی سازی کنید. همچنین 2 کلید جانبی و ماشه تک تیرانداز هم در این ماوس تعبیه شده.

یکی دیگه از ویژگیهای مهم ماوس گیمینگ که حتما باید موقع خرید مدنظر داشته باشید، سرعت و دقت هست. ماوس گیمینگ با سیم ردراگون مدل اسنایپر M801- RGB دارای DPI قابل تنظیم بوده و شتابی برابر با 40G داره. سنسور بکار رفته در ساخت این ماوس فوق العاده دقت بالایی داره و در سریعترین زمان ممکن نسبت به حرکت و یا کلیک واکنش نشون میده که این موضوع میتونه قدرت چشمگیری رو به شما هدیه کنه تا بتونید به راحتی از پس جنگ های سخت و طاقت فرسا بربیاید. این ماوس به 5 پروفایل حافظه با ضبط ماکرو مجهز شده و از طریق کابل سرعت بالا با روکش فیبر تافته و از طریق پورت USB-C به دستگاه مورنظرتون متصل میشه.

طراحی ماوس گیمینگ با سیم ردراگون مدل اسنایپر M801 RGB

گیمرها از قرار گرفتن در یک اتاق گیمینگ با دکوراسیون جذاب و تجهیزات خفن از نظر طراحی لذت میبرن و حتی در چنین حالتی میتونن عملکرد بهتری در حین بازی داشته باشند. ردراگون هم سعی کرده در طراحی این ماوس باکیفیت، دقت زیادی به خرج داده و مطابق با سلیقه مخاطب هدف، محصولی زیبا ارائه کنه. این ماوس فوق العاده به سیستم نورپردازی RGB مجهز شده و امکان تغییر نور پس زمینه در 8 رنگ مختلف وجود داره. پس میتونید به راحتی رنگ نور ماوس رو با سایر تجهیزات بازیتون ست کنید.

ماوس جذاب ما با وزن 85 گرم به راحتی قابل حمله و از اونجایی که در ساخت این محصول از کفشکهای بادوام تفلون استفاده شده، به راحتی روی هر سطحی حرکت میکنه. بدنه مقاوم این ماوس میتونه تضمینی برای طول عمر بالای اون باشه؛ پس خیالتون راحت باشه از اینکه یک بار هزینه می کنید و سالها صاحب یک ماوس باکیفیت خواهید بود.

سایر ویژگیهای ماوس گیمینگ با سیم ردراگون مدل اسنایپر M801 RGB

این ماوس فوق العاده برای گروه بازیهای FPS و MMO کاملا مناسبه. باطری بکار رفته در ماوس اسنایپر M801- RGB بسیار باکیفیته و تا 70 ساعت طول عمر داره. این ماوس جوری طراحی شده که برای تمامی افراد اعم از چپ دست و راست دست قابل استفاده می‌باشد. ردراگون این محصول رو سازگار با ویندوز 10، ویندوز 8، ویندوز 7، ویندوز ویستا یا ایکس پی طراحی کرده و همچنین تا حد قابل قبولی میتونه از سیستم عامل مک پشتیبانی کنه. از طرفی با تمام برندهای مطرح سخت افزارهای اصلی بازیهای رایانه‌ای و لپ تاپ به خوبی هماهنگه. برای این محصول یک نرم افزار قدرتمند جهت پیکربندی سفارشی نیز ارائه شده.

نتیجه‌گیری

خرید ماوس گیمینگ به شما گیمرهای حرفه‌ای کمک میکنه تا در حین بازی بتونید بهترین عملکرد خودتون رو ارائه کنید و لذت بیشتری از بازی ببرید؛ به شرط آنکه یک ماوس بکیفیت از یک برند مطرح تهیه کنید مثل اسنایپر M801- RGB که با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که داره بسیار حرفه‌ای طراحی شده و از دقت بالا و کمترین تاخیر برخورداره.