نقد و بررسی موس بی سیم گیمینگ ردراگون M913 Impact Elite

نقد و بررسی موس بی سیم گیمینگ ردراگون M913 Impact Elite

سالها پیش، وقتی صحبت از بازیهای ویدیویی میشد همه به یاد سرگرمی و وقت گذرانی می‌افتادند اما امروزه حوزه گیم به یکی از قطب های اقتصادی جهان تبدیل شده و بسیاری از افراد مثل گیمرهای حرفه‌ای و یا استریمرها از این طریق کسب درآمد می کنند. اما هر کاری نیاز به تجهیزات مخصوص به خودش داره و دنیای گیم هم از این قاعده مستثنی نیست. با وجود کمپانی های مختلف که همواره در تلاشند ضمن تولید تجهیزات موردنیاز کاربران، تجربه بهتری از بازی رو در اختیارشون قرار بدن، میتونیم بگیم که رقابت در حوزه تولید لوازم جانبی گیمینگ بسیار بالاست. با این حال تعداد برندهای محدودی هستند که در این حوزه شناخته شده و خوش آوازه می‌باشند مثل ردراگون. یکی از برترین برندها که در طی سالهای اخیر انواع تجهیزات گیم اعم از ماوس و کیبوردهای مخصوص بازی، هدست گیمینگ، کیس کامپیوتر و … رو به بازار عرضه کرده. موس بی سیم گیمینگ ردراگون M913 Impact Elite یکی از محصولات این برند هست که میتونه یار و یاور خوبی برای گیمرهای حرفه‌ای باشه برای همین حاجی اومده که براتون این ماوس جذاب رو بررسی کنه.

قابلیتهای موس بی سیم گیمینگ ردراگون M913 Impact Elite

اگر به دنبال یک ماوس گیمینگ حرفه‌ای هستید که به شما کمک کنه در رقابت های سخت و نفسگیر، توانایی خودتون رو در بالاترین سطح ممکن به رخ همگان بکشید، موس بی سیم گیمینگ ردراگون M913 Impact Elite به شما این امکان رو میده. این ماوس کاربردی 20 تا دکمه داره که 12 تاش در سمت چپ ماوس قرار گرفتن و کاربر راحت میتونه به این کلیدها دسترسی داشته باشه. تمامی دکمه های ماوس جذابمون قابل برنامه ریزی هستند و شما میتونید عملکردشون رو شخصی سازی کنید.

از دقت بالای این ماوس نگم براتون که در کمترین زمان ممکن به درخواست شما واکنش نشون میده. از اونجایی که سنسور نوری بازی Pixar 3335 در این ماوس از برند معتبر ردراگون، میتونه هر حرکت و یا کلیک رو در عرض 1 میلی ثانیه ثبت کرده و شما شاهد بیشترین میزان دقت و کمترین میزان تاخیر در یک ماوس گیمینگ خواهید بود. دقت ماوس 16000DPI بوده و دارای حسگر اپتیکال هست. این ماوس میتونه از هر دو حالت اتصال بیسیم با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و اتصال سیمی USB-C پشتیبانی کنه.

طراحی موس بی سیم گیمینگ ردراگون M913 Impact Elite

ظاهر تجهیزات گیمینگ همیشه برای گیمرها مهم بوده و هست. چراکه تجهیزات خفن باید ظاهر جذاب هم داشته باشند که هم اتاق گیمینگ شمارو زیباتر کنند هم به شما حس هیجان منتقل کنند. ردراگون هم سعی کرده در طراحی موس بی سیم گیمینگ ردراگون M913 Impact Elite سلیقه کاربر رو مدنظر قرار بده و این محصول با ظاهری جذاب روانه بازار کنه. خوش دست بودن این ماوس یکی از مهمترین ویژگیهاش هست که باید بدونید؛ چراکه این موضوع میتونه در بهبود عملکرد شما در حین بازی بسیار موثر باشه. ماوس خفن ما فقط و فقط 289 گرم وزن داره و عین فرفره این طرف و اونطرف میره. از طرفی بدنه این ماوس به قدری مقاومه که میتونید سالها با خیال راحت ازش استفاده کنید.

سایر ویژگیهای موس بی سیم گیمینگ ردراگون M913 Impact Elite

ترکیبی از تراشه کم مصرف با ظرفیت باتری 1000 میلی آمپر ساعت در این ماوس فوق العاده، به کاربر این امکان رو میده تا با خیال راحت ساعت ها از این ماوس استفاده کنه. اگر حالت اکو با نور پس زمینه رو فعال کنید، دوام باتری تا 80 ساعت افزایش پیدا میکنه. راستی تا یادم نرفته بگم که این ماوس هم برای راست دست‌ها و هم برای چپ دست‌ها قابل استفاده هست و هر دو گروه میتونن ازش استفاده کنند.

نتیجه‌گیری

کمپانی ردراگون به عرضه کالاهای باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه معروفه و برای همین تونسته با استقبال خوبی از سمت گیمرها مواجه بشه. تنوع محصولات و کیفیت بالای تجهیزات گیمینگ عرضه شده توسط این شرکت باعث شده سهم زیادی از بازار رو به خودش اختصاص بده. ماوس های این برند که دیگه جایگاه ویژه‌ای دارند مثل موس بی سیم گیمینگ ردراگون M913 Impact Elite که میتونه انتخاب مناسبی برای شما گنگیا که گیمرهای حرفه‌ای و سخت پسندی هستید باشه.